Klacht: Zeer slechte service

op 11 mei 2020 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik heb een klacht over hoe we behandeld zijn in de bouwmarkt in Bussum
Op 05-05 heeft mijn vriend 6 zakken Betonmortel gekocht van 25 kg. Het was die dag erg druk in de bouwmarkt
Op 08-05 wilde hij de 2 zakken terugbrengen maar kon de bon niet vinden. Hij wist ook niet of ik hij de bon op 05-05 wel gekregen had omdat het zo druk was . Toen hij zich meldde in de winkel werd er naar de bon gevraagd. Die had hij niet maar hij kon de pintransactie wel laten zien op het bankafschrift. De medewerker zei dat hij niks kon doen, en dat er geen bon opgezocht kon worden. Toen mijn vriend vroeg wat hij er nu mee moest doen , zei de medewerker geen idee. Mijn vriend heeft uit onvrede over hoe hij behandeld is de 2 zakken van totaal 50 kg laten staan.
Ik heb zaterdag er achteraan gebeld omdat ik het een raar verhaal vond. De vrouwelijke medewerkster was erg vriendelijk en vertelde dat dit uiteraard geen service was en dat ze de bon op wilde zoeken. Dit heeft ze ook gedaan terwijl ik aan de telefoon was. De bon lag klaar en ik kon het geld dezelfde dag of de volgende dag ophalen.
Toen ik zondag 10-05 naar de Gamma ging, werd ik weer zeer klantonvriendelijk behandeld. De medewerkster zei dat ze het vrijdag op een afstand gevolgd had en dat wat er nu gebeurde absoluut niet de bedoeling was. Er worden geen kassabonnen opgezocht. Toen ik vroeg of dat nieuw was, zei ze dat dit al geruime tijd was. Ik gaf aan dat ik dit eerder had meegemaakt en dat dit toen geen probleem was. Vervolgens zei ze dit bedoel ik dus. Het zijn altijd dezelfde en zo houden we dit in stand. Het was nu beloofd maar de volgende keer gebeurt dit niet meer. Er worden geen kassabonnen opgezocht. U snapt mijn verbazing. Deze medewerkster was totaal niet servicegericht en haar toon naar klanten toe kan echt niet. Ik denk niet dat we ooit nog in deze Gamma zullen komen. Wij zijn zeer verbaasd dat Gamma medewerkers zo met klanten om mogen kunnen gaan.

Geen idee eigenlijk!
Wellicht een telefoontje van Gamma Bussum

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

Reactie van de melder van de klacht Baars Naarden

4 maanden geleden - Dank je wel. Ik ben benieuwd. Heb zelf Gamma klantenservice gebeld. Ik kreeg iemand aan de telefoon die goed luisterde. Zou binnen een kwartier een mail krijgen waar ik dan het verhaal bij kon schrijven. Het zou dan doorgestuurd worden naar de rayonmanager. Helaas geen mail gekregen....

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baars Naarden