Klacht: zeer slechte service…

LRBJ op 10 december 2019 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Product binnen 2 jaar kapot. Moest ter reparatie.. via bax 4 weken staat voor reparatie. Na 4 weken nog steeds niets vernomen. Ik bel het bedrijf (uit hun zelf komt niets…). Je krijgt continu melding dat ze druk hebben geen tijd, lang wachten etc. Meermaals gebeld. Je krijgt steeds een ander. Communicatie gaat steeds langs elkaar heen, lang wachten, resultaat telefoon gesprekken; excuus duurt lang, druk, reparatie achterstand etc we vragen een status update… uitslag… helaas kunnen ze niet precies zeggen wat de te verwachten reparatie tijd is. Tussentijds ook divers gemaild… steeds een ander… ik heb het product gekregen van mijn broer voor mijn verjaardag en er wat geld bijgelegd ook duidelijk gemeld bij het aanmaken vd reparatie en gegevens aangepast. Vermeld dat dit product op mijn naam staat en gekoppeld moet worden aan mijn email en adres. Toch moet ik meerdere malen van steeds een ander horen dat ze een statusupdate doen aan het mail adres van mijn broer. Wat dus absoluut de bedoeling niet is. Diverse malen nogmaals duidelijk gemaakt… 2 oktober product bij bax ontvangen voor de reparatie, vandaag de dag nog steeds niets. 3 weken geleden na tig keer contact weer gebeld. Druk… 30 min wachttijd… excl lange gesprek…. schandalig… gesproken met ene leon. Ja vervelend blabla maar om het op te lossen zouden ze nieuwe toesturen wanneer die binnen zou komen en dan zou ik 1 dec die ontvangen. Eindelijk dacht ik….. diezelfde dag mail dat zijn baas niet akkoord is omdat product niet bij hen zou zijn gekocht????? Dus wel…. cadeau van mn , factuur van bax in mijn bezit….. en dat ik dus geen recht had op die service???? Ik terug gemaild… krijg je weer een ander ene jelle… die zou het nog eens opnemen met zn baas en wat terug laten horen… niets… jawel een statusupdate… dat ze nog steeds niets weten… weer gemaild met nog 1 kans om het wel binnen 1 week op te lossen… kreeg toen bericht met dat er toch een ander toegestuurd gaat worden… helaas nog steeds niets… 10 december…. schandalige service…. contact gehad met Jaijant, symrie, leon, kitty, karin, elijah, shavero, erik, jelle etc etc… u snap het wel. Excuus druk druk… niets mee te maken… zo ga je niet met je klanten om! Een bedrijf met de service tot de hoek… geen compensatie gedupeerd… hier is niet voor betaald…

Gewenste Oplossing:

Het behringer systeem weer kosteloos zsm retour.... met bosbloemen toe voor het ongemak en 15 euro belkosten vergoeding... mijn uurloon aan tijd wat ik hieraan kwijt ben geweest... loopt ook flink op... de maanden zonder systeem... kom maar met iets fatsoenlijks. Ik wil absoluut geen tegoedbon van dit bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door LRBJ