Klacht: Zeer slechte service

op 23 juli 2019 over woononline.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Onze eetkamerbank waarvoor 1-4 weken levertijd stond, na 8 weken wachten mogen ontvangen. De chauffeur van woononline vroeg vriendelijk of hij de verpakking weer mee moest nemen. Wat erg fijn is met zo’n grote verpakking (ruim 2 meter breed).

De bank alleen op zijn plek neergezet en eigenlijk direct tot de conclusie gekomen dat de kleur niet is zoals ik verwacht had. Balen!

Meteen gebeld (de chauffeur was nog geen 10 minuten weg) met woononline en uitgelegd dat ik de kleur totaal niet vind passen bij mijn interieur.

Hier werd mij verteld door de telefoniste dat dat natuurlijk kan en de vraag gesteld of de originele verpakking nog aanwezig was. Ja, bij jullie chauffeur die net 10 minuutjes bij mij vandaan is.

Ja maar dan krijg je maar 70% van het geld terug.. Wat? Deze bank staat hier 10 minuten, ik bel meteen en de chauffeur heeft de verpakking tenslotte bij zich (een verpakking die je echt niet zonder kapot te maken kan her- gebruiken) daarna werd ik erg onvriendelijk te woord gestaan en er werd zelfs gedreigd de verbinding te verbreken! Waardoor ik heb gevraagd of ik dan het telefoonnummer zou kunnen krijgen van de chauffeur en dat ik zelf mijn verpakking wel op zou halen omdat ik het te gek vind om bij een bank van €500 een verlies zou moeten nemen van 30%. En dat terwijl ik hem gewoon om wilde ruilen voor een andere kleur!!

Ik zou teruggebeld worden.

Oplossing; de 30% komt te vervallen, MAAR ik moet de volgende keer wel €40 aan bezorgkosten betalen. De nieuwe bank zou over ongeveer twee weken geleverd worden. Dag later; een mail; de bank komt over 6 weken binnen in ons magazijn. Dus weer 7-8 weken wachten en dan ook nog bij moeten betalen! Echt slechte service, zeker voor zo’n duur artikel. Als iets niet naar tevredenheid is, hoort dit quitte om te worden geruild! Jullie komen tenslotte toch alleen in de buurt als het op de route ligt.

Bezorgkosten laten vervallen. Dus quitte omruilen van hetzelfde artikel in een andere kleur.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over woononline.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarlyNijenhuis