Klacht: Zeer slechte service

op 08 februari 2018 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Gepubliceerd 20 minuten geleden
Uitermate slecht en schandalige service
Zeer slechte service , eind oktober hele nieuwe inrichting besteld voor ons nieuwe huis. Nu bij levering zelden zo weinig goed. Bankje en kast verkeerde kleur , geen bouten bij de stoel en oops er is helaas geen bevestiging door PK gedaan voor de sidetable en salontafel. Dat zoiets gebeurt tot daar aan toe maar de service is schandalig. Overal zelf achteraan moeten bellen. Zelfs over de levering van de meubels die eigenlijk aankomende week zouden binnenkomen moesten we zelf achteraan!
Nu worden we afgescheept met waardebonnen terwijl we net alles tot aan de verlichting toe besteld hadden bij pk, nooit kom ik hier nog voor een bestelling!

Wanneer er minimaal een substantieel bedrag SAN korting wordt gegeven , niet in de vorm van waardebonnen.
Daarnaast verwacht ik kortere levertijden niet jog eens 8 weken wachten terwijl we al 4 maanden wachten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Piet Klerkx

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Piet Klerkx nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marjolijnkros