Klacht: Zeer slechte service.

op 31 mei 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 05 augustus 2017 om 08:11 geantwoord

Heeft op 05 augustus 2017 om 10:55 geantwoord

Blijkbaar geeft u de schuld en het misverstand aan de spaanse chauffeur van de bus,dat doen wij niet.Gebleken is dat de aanwezige reisleidster van Neckermann niet in de lobby van het hotel is geweest om info te doen en een stempel af te halen voor haar bezoek,zoals dat voorgeschreven is.Dit werd bevestigd door de manager van het hotel en het hoofd Receptie.Dit heb ik natuurlijk al lang zelf beroepsmatig als jurist zelf onderzocht.Blijkbaar leest u steeds dat de chauffeur niet hoeft te wachten.Nou ik kan u verzekeren dat ik wel 10x per jaar vakantie vier in het buitenland en dat het bij andere organisaties wel zo is,dat de reisleidster wel het hotel binnen gaat en dat wij als klanten wel eens 10 minuten wachten voordat reizigers in stappen en in de bus komen.Ik vind het ontzettend jammer dat mijn klacht op deze manier afgehandeld wordt en ik blijf toch zoeken naar een oplossing om een gedeeltelijk geleden scahde aan mijn tickets door Neckerman gecompenseerd te krijgen.Ik heb zelfs al informatie opgevraagd bij andere instanties,die mij geschreven hebben,dat het een gedeeltelijke # verantwoording \"is,niet alleen van de consument.Men spreekt ook van een klantgerichte bemoeizorg en verantwoordelijkheid.die niet alleen hoog in hetvaandel staat bij aankomst,maar ook bij vertrek.Stel je voor dat je te laat bent of niet aanwezig door andere verschrikkelijke omstandigheden,bijvoorbeeld dat je slachtoffer bent van een misdrijf of dat je onwel in je kamer zou liggen,daar gaat het om en dat zou verholpen kunnen worden door een simpel telefoontje naar de kamer van de gast.Ik hoop snel weer van u te horen,zodat wij onze volgende vakantie weer met plezier kunnen boeken

Alle klachten die gemeld zijn door Mr. jorgensen