Klacht: Zeer slechte service

op 04 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vanmiddag was ik bij de Jumbo (Bellestein Ede) boodschappen aan het doen, ik gebruikte daarbij de zelfscan. Eenmaal bij de kassa was er NIEMAND beschikbaar bij de zelfscan kassa. Het meisje achter de balie was 2 kassa’s aan het draaien en er was geen enkele zelf-scan kassa verder beschikbaar. Op dat moment stonden bij de balie zeker 5-6 mensen in de rij en besloot dat meisje eerste de rij af te werken daar en kon ik nergens heen. Op mijn opmerking over “gratis” boodschappen werd gereageerd dat dat niet kon, omdat het per kassa ging, maar er was GEEN ENKELE kassa beschikbaar voor mij, want bij de gewone kassa kan ik met zelf-scan niet afrekenen!! Ik heb hier dus was van gezegd, wat me behalve een brutale reactie van een cassiere die daar rondliep en dood leuk antwoorde dat ze eerst wat ging schoonmaken en ik maar op mijn beurt moest wachten (!!!!) ook nog erg vervelende reacties van klanten bij de balie kostte, omdat zij WEL geholpen werden! Uiteindelijk kwam het “schoonmaak” meisje mij helpen, maar was er totaal geen gesprek mogelijk en werd mijn verhaal niet gehoord. Ik moest gewoon én erg lang wachten én 37,- voor mijn boodschappen betalen! Daarbij vond ik de gehele situatie van klanten die gingen “samenzweren” met de werknemers ZEER vernederend. Ik als klant heb echt niets te vertellen en kennelijk is tegenwoordig voor jezelf op komen vernederend in de Jumbo! Ik ben niet met een glimlach, maar met tranen in mijn ogen naar huis gegaan.

Ik had een excuus, coulance, normaal gesprek én gratis boodschappen ZEER gewaardeerd!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Busstra