Klacht: Zeer slechte service

op 11 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zondag bij een bedrijf een airco gekocht en de airco zou gister (dinsdag 10-05-2016) geleverd worden door dynalogic. kreeg ik gisterochtend vroeg een mailtje dat mijn pakket die dag niet geleverd kon worden vanwege sorteerfout. Prima kan gebeuren. Kon online een nieuwe afspraak maken. Zo gezegd zo gedaan. Zou vanochtend geleverd worden tussen 8 en 11 uur. Kreeg ik vanochtend vroeg een mailtje dat mijn pakket vandaag weer niet geleverd kon worden nog steeds door die sorteerfout. Ik er heen bellen, wat klauwen vol geld kost, en laten ze je ook nog een hele poos in de wacht staan. Ja mevrouw het kan idd vandaag niet geleverd worden nog door de sorteerfout. Ja sorry daar heb ik niks mee nodig. Ik zit hier met een dochtertje van 9 maanden die ziek is door de warmte, dus heb de airco nodig. Ik heb gezegd dat ze maar zorgen dat ze vandaag de airco nog leveren. Volgens de klantenservice was dit niet mogelijk. Dus heb opgehangen.

Omdat ik hier een vreselijk slecht gevoel over heb, (denk dat het pakket \’zoek/kwijt\’ is) heb ik het bedrijf waar ik de airco besteld heb, op de hoogte gesteld. Hij zou er ook achteraan dat ze deze fout ogenblikkelijk gaan oplossen. Ik ben heel benieuwd. Heb gelukkig het pakket wel extra verzekerd laten versturen dat ik gedekt ben tot 1000 euro. Maar wat een gedonder.

Dat ze vandaag de airco nog gaan leveren. Ook al word het vanavond. En dat we de hoge telefoonkosten die ik heb moeten maken terug krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht A. Boersma

8 maanden geleden - Zonder iets te horen van dynalogic, zag ik dat ik ineens weer kon inloggen op mydynalogic om een nieuwe afspraak te plannen, dit kon vanochtend niet. Erg jammer dat zij mij niet via de mail op de hoogte hebben gesteld dat ik weer online een nieuwe afspraak kon plannen. Dit heb ik inmiddels gedaan, als het goed is word het pakket morgenochtend tussen 8 en 11 uur geleverd. Ben benieuwd of ze zich nu wel aan de afspraak houden. Eigenlijk ben ik het er helemaal niet mee eens dat ze het morgenochtend pas afleveren. Over die hoge telefoonkosten die ik heb moeten maken, heb ik ook nog steeds geen reactie over gehoord.

Reactie van de melder van de klacht A. Boersma

8 maanden geleden - Nou pffff, inmiddels is de airco vanochtend geleverd. maar niet wat de afspraak was. De airco zou tussen 8 en 11 geleverd worden. Net over half 12 was ie er nog niet. Dus contact via prive mail van facebook gehad met dynalogic. Ze hadden wat problemen gehad met het laden van de pakketten. Vandaar dat de bezorger later zou arriveren, maar kon elk moment hier voor de deur staan. En ja hoor kwart voor 12 kwam de bezorger. Wat mij opviel was dat de airco liggend was vervoerd. Ook had de jongeman geen steekkarretje bij zich om dat ding in huis te rijden. Nee deze jongeman moest een pakket wat meer dan 31 kilo weegt in huis sjouwen. Echt belachelijk!!! Voor een x is dit niet erg, maar als hij dit dag in en dag uit zou moeten doen kan dit op den duur zijn rug gaan kosten.. Sorry ik vind dat dit echt niet kan!! Ik heb contact gehad met het bedrijf waar ik de airco heb besteld, of het ook kwaad kon dat de airco liggen was vervoerd. Kan geen kwaad maar moet nu wel 24 uur recht op blijven staan voordat ie aan kan.. pff moet mn meisje weer een dag langer wachten voordat ze verkoeling heeft.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 23 mei 2016 om 16:06 geantwoord

Geachte mevrouw Boersma,

Via Facebook ben ik al met u in contact geweest en zijn we samen tot een nieuwe afspraak gekomen.

Het is inderdaad niet handig om een airco liggend te vervoeren, echter was er op dat moment geen andere mogelijkheid. Gelukkig is het niet schadelijk en er wordt altijd aangeraden om een airco na vervoer 24 uur rechtop te laten staan. Dit is hetzelfde bij een vries- of koelkast.

Het is niet mogelijk om u een compensatie te bieden voor de gemaakte telefoonkosten daar de klantenservice ook per e-mail te bereiken is. Tevens kunnen afspraken worden gemaakt of gewijzigd via MyDynalogic. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten.

Ik hoop uiteraard dat het ondertussen beter gaat met uw dochtertje!

Nogmaals sorry en een heel prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon