Klacht: Zeer slechte ontvangst

op 05 september 2016 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Ik heb in het begin een monteur gehad, en die heeft achteraf alles verkeerd gedaan wat er verkeerd gedaan kan worden.
Toen ik diverse keren klachten gemeld heb, is er eindelijk een monteur langs gekomen, die zijn vak wel verstaat.
Mijn ISRA aansluiting was kapot en ik had een Bridgetap dit is allemaal in orde gebracht.
Toen heb ik de kpn gemeld dat ik een vergoeding wilde hebben voor de diensten die ik niet gekregen heb, maar wel voor heb betaald.
Dat zijn elle lange telefoontjes geweest, want geloof me KPN kan dit niet in een keer oplossen.
Toen eindelijk na tig een medewerker aan de lijn gehad, die volgens haar teamleider mij een compensatie mocht geven. toen heb ik mijn eis gesteld, en dat was na veel wikken en wegen oke.
Het compensatiebedrag zou na 1 a 2 weken gestort worden.
Ik ga na een week chatten met KPN, en in eerste instantie kunnen ze weer niets terug vinden (lang leven de computer)
Maar toen zagen ze het inderdaad staan.
Ze heeft de vraag door gezet naar de desbetreffende persoon en de teamleider waar ik het mee over een gekomen was.
Toen kreeg ik een telefoontje van die zelfde mevrouw, helaas heeft ze mijn voicemail ingesproken.
Het gaat minimaal 1 tot 1,5 maanden duren voor ik antwoord krijg.
KPN waar zijn we mee bezig, eerst beloven en dan zeggen dat een compensatie 1 tot 2 maanden duurt. Dit kan veel sneller, of moet dit langs 30 personen.
Kortom een hoop ellende en zeer weinig genoegdoening.
Ik denk dat ik de eerste paar facturen maar niet ga betalen, moet je eens kijken hoe vlot ze worden.

Dat ik word terug gebeld met een passende oplossing tot uitbetaling van mijn compensatie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martin Bierman