Klacht: Zeer slechte levering van coop nederland aan coop supermarkt in Hoogeveen

op 20 mei 2015 over COOP in de categorie Supermarkten

Het gebeurt geregeld dat er dingen niet geleverd worden aan de coop in hoogeveen.

Drank sigaretten en vele ander producten zelfs het personeel wordt er moe van en bestellen het soms niet eens omdat de coop het niet uitlevert .

Als er gezorgd wordt dat er in de supermarkt alles gewoon te verkrijgen is en als het personeel/de supermarkt het besteld het ook geleverd wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

2 jaren geleden - blijkbaar is het niet belangrijk om hierop te reageren

Reactie van de melder van de klacht Marcelkok

2 jaren geleden - jammer dat ze hier ook niets mee doen weer tegengevallen bij de coop vrijdag 29 mei

Reactie van de melder van de klacht Marcelkok

1 jaar geleden - krijgt de COOP zoveel klachten binnen of hebben ze niemand op de afhandeling zitten... vinden ze klanten service niet belanrijk genoeg.....

Bericht van COOP

1 jaar geleden - Beste Marcel, helaas konden we tijdelijk niet bij de klantgegevens in Klacht.nl. Dat is nu opgelost en jouw klacht is dan ook in behandeling. We vinden het uiterst belangrijk dat we tevreden klanten hebben en pakken klachten dan ook graag serieus op. Excuses voor de lange doorlooptijd. Mvg, Coop Supermarkten

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door COOP in behandeling genomen

COOP

Heeft op 16 juni 2015 om 16:00 geantwoord

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat COOP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

1 jaar geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van COOP beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Marcelkok

1 jaar geleden - over echte oplossing wordt niet gesproken ze hebben het intern besproken en HOPEN dat de situatie verbeterd is. hopen is niet echt een opbeurende melding dat er wat aan gedaan wordt jammer dat ze het hiermee afdoen met een HOPEN (oplossing)

Heeft op 05 juli 2016 om 21:11 geantwoord

helaas is er nog geen oplossing geboden net als mijn klacht die later geplaatst is over hetzelfde probleem wordt ook niet meer op gereageerd blijkbaar zijn klanten bij de coop niet belangrijk

Alle klachten die gemeld zijn door Marcelkok