Klacht: Zeer slechte klant behandeling door nti

op 15 mei 2013 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik wilde wiskunde b havo volgen. Om deze vaardigheid te leren, zoals het op de site staat beschreven. Na ontvangst van les pakket blijkt dat het een op vris cursus is. Binnen een maand contact gezocht met nti om te annuleren. Maar reactie van kom je niet veder je word niet serieus genomen want blijf het zelfde antwoord krijgen, begeleiding tijdens de cursus was er niet mijn zogenaamde leerraar heeft nooit contact met me opgenomen om te vragen hoe het ermee gaar en waar het huiswerk blijft. Nu krijg ik aanmalingen en nu zelfs een incasso buro. Voor een opleiding die ik niet afgemaakt/gevolgt heb omdat deze niet was wat ik er van verwachten

Gehele annuleering van de cursus inclusief afmelden bij het incasso buro voor de opstaande betalingen en verdere gevolgen er van

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb NTI een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

4 jaren geleden - Geachte heer Bekker, U hebt op 30 januari 2013 ingeschreven voor de opleiding Havo Wiskunde B en hebt daarbij onze bevestiging en de voorwaarden ontvangen. Vanaf het moment dat wij het materiaal verzonden hebben, hebt u recht op een bedenkperiode van 7 werkdagen. Echter, het NTI heeft pas op 19 februari 2013 een reactie van u ontvangen met een vraag over de annuleringsmogelijkheden, dit was royaal na de periode waarin terugsturen mogelijk was. Tijdens latere contacten hebt u aangegeven een aanbod van langere bedenkperiode gekregen te hebben, maar dit is niet het geval. Overigens heeft het NTI u direct na uw opdracht de juiste studiematerialen toegestuurd, maar hebben wij tot heden nog geen enkele betaling mogen ontvangen. Kortom, ik kan niet anders dan concluderen dat het NTI uw opdracht op de juiste manier heeft uitgevoerd, maar dat daarna door u het studiemateriaal niet binnen de gestelde zichtperiode is geretourneerd. De opleiding is daarmee dus definitief. Overigens is de opleiding inhoudelijk zeker geen opfriscursus maar zal opleiden voor een deelname aan het staatsexamen. Vriendelijke groet, Els Beltman, hoofd Klantenservice NTI

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Pascalbekker

4 jaren geleden - beste els tot op de dag van vandaag heb ik die "aanvullende boeken" waar jij het over het nooit ontvangen. van de zogenaamde "studie begeleider" heeft mij vertelt dat dit zeer zeker een opfris cursus is. trouwens van deze begeleider heb ik nooit niks meer vernomen, omtrent hoe het met mijn gaat waar het huiswerk blijft of ik nog andere vragen/problemen onder vind. met alleen "samengevat" en "examenbundel '12/'13" kun je geen wiskunde B havo leren. als jij als nog de goede boeken opstuurt waar ik echt wiskunde B mee kan leren. dan wil ik als nog de eerste overeengekomen studie geld betalen. dat is wel de prijs met de korting!

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:15 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! ^PV

Alle klachten die gemeld zijn door Pascalbekker