Klacht: Zeer slechte informatie over vertraagde behandeling van bestelling

Op Maandag 20-04-2020 plaatste ik een bestelling a 1902 euro.
Alles was op voorraad behalve een ding dat zei op voorraad bij leverancier (levertijd 2 dagen). Derhalve, bezorgd op Woensdag, niet Dinsdag. Ook volgens de mail die ik vervolgens kreeg.

Toen op Dinsdag avond rond 22:00 de status nogsteeds niet was veranderd mailde ik [email protected] – ik kreeg geen reply maar een (geautomatiseerde) mail op Woensdag dat de nieuwe lever datum Donderdag 23-04-2020 was. Bijgevoegd was een lijst zeggende dat alles op voorraad was nu.

Toen op Woensdag avond rond 22:30 de status nogsteeds niet was veranderd mailde ik opnieuw, zeggende dat dat men dat was al op Maandag op voorraad was maar moest opsturen, met of zonder dat enige ding (de LinkSys unmanaged).

Op Donderdag kreeg ik een reactie zeggende dat de LinkSys die dag verwacht werd en dat alles op Vrijdag zou worden bezorgd en dat er verder niet gereageerd kon worden op mails over vertraging wegens de drukte.

Het is nu Vrijdag. De status is nogsteeds Bestelling geplaatst. Geen TrackTrace, niets is zelfs maar verstuurd. Ik heb geen andere email ontvangen met een update over de bezorg tijd (ook niet in mijn spam box).

Ik maar me ernstig zorgen dat er niets opgestuurd isword. Mijn winkel wagen laat nogsteeds 7 artikelen zien?! En nu zijn TWEE ervan leverbaar over VIJF dagen?! Betekend dit dat ik tussen wal en schip ben gevallen?

Ik heb Megekko vijf maal gemaild dat ik mijn bestelling wil annuleren, maar krijg absoluut nergens reactie op. De status pagina blijft op Bestelling ontvangen en ik krijg geen update email meer - terwijl de datum waarop het bezorgd zou worden eergisteren is! Ze hebben niets verstuurd en annuleren mijn bestelling niet!?!

Bij deze cancel ik mijn order Megekko: betaal me mijn 1902 euro terug a.u.b.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Megekko.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Megekko.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Ik heb vandaag, 27-04-2020 een geautomatiseerde email ontvangen waarin megekko zegt mijn order opgestuurd is, met track&trace. De status pagina is nu geupdate naar "Bestelling verzonden". Wat moet ik doen? De pakketten weigeren aan te nemen? Of aannemen en retour sturen?

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]