Klacht: Zeer slechte dienstverlening en communicatie

op 31 januari 2018 over Ymere in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De dienstverlening en communicatie met Ymere zijn ronduit slecht te noemen. Afspraken welke steeds gewijzigd of afgezegd worden waarbij geen duidelijke communicatie plaats vind. Wanneer naar nummers of e-mailadressen bericht wordt krijg je geen antwoord of nemen de afdelingen niet op of zijn de aangewezen personen niet aanwezig. Terugbel of terugmail verzoeken worden niet gehonoreerd. Mijn klachtenbrief welke 34 dagen geleden gestuurd is is op geen enkele wijze behandeld. Van een bedrijf dat op de website stelt: “Wij vinden het belangrijk dat onze huurders tevreden zijn over hun woning én over de dienstverlening van Ymere.” (Bron: https://www.ymere.nl/over-ymere-2/ons-bedrijf.html)” is hier nagenoeg niks van te merken.

Gewenste Oplossing:

Duidelijke communicatie en een adequaat terugbericht op de ingezonden klachtenbrief.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ymere over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ymere in behandeling genomen

Bericht van Ymere

6 maanden geleden - Beste, Bedankt voor het sturen van deze klacht. Vervelend om te horen dat er zoveel is misgegaan. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent. Een medewerker van de afdeling Klachten en Procesverbetering neemt binnen twee werkdagen contact met u op om dit te bespreken. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Ik wens u, ondanks de vervelende situatie, een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Melanie Medewerker Klantcontact Ymere

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ymere een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ymere

Heeft op 12 februari 2018 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Mijn collega heeft u een e-mail gestuurd over uw klacht. Wij doen ons best zo snel mogelijk een oplossing te vinden voor de slechte communicatie. Laat het ons weten als de problemen blijven. Dat kan ook per telefoon op 088 000 89 00.

Met vriendelijke groeten,

Jotie
Medewerker Klantcontact Ymere

Heeft op 12 februari 2018 om 17:26 geantwoord

Contact gelegd. Na een week a 1.5 weer niks terug

Bericht van Ymere

6 maanden geleden - Beste meneer Mouhi, Jammer om te lezen dat het weer niet goed gaat met de communicatie. Kunt u aangeven met wie u de laatste keer heeft gesproken? Dan ga ik even voor u uitzoeken wat de status is van de klacht. Met vriendelijke groet, Melanie Medewerker Klantcontact Ymere

Reactie van de melder van de klacht Davimo

6 maanden geleden - Ymere Consulent Klachten en Procesverbetering medior

Bericht van Ymere

6 maanden geleden - Beste, Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit direct gemeld bij de afdeling Klachten Procesverbetering. Vandaag of uiterlijk morgen wordt er contact met u opgenomen. Ik hoop dat uw klachten snel worden opgelost. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Melanie Medewerker Klantcontact Ymere

Alle klachten die gemeld zijn door Davimo