Klacht: Zeer slechte communicatie!!!

op 29 november 2016 over Tempo-Team in de categorie Uitzendbureaus

5 weken geleden gesolliciteerd op de website van Tempo Team voor een functie hier vlakbij mij. Ik werd gelijk gebeld door een jong meisje die vertelde dat zij contact opneemt met de opdrachtgever en mij zou laten weten wat de uitkomst is. Vervolgens ging er 1 week voorbij zonder telefoontje met een antwoord waar op ik zelf diverse malen gebeld heb naar de desbetreffende persoon die steeds de voicemail heeft aan staan! Vervolgens wordt ik na tien dagen opgebeld door dit meisje dat zij ziek was, waar op ik antwoorden waarom wordt het dan niet doorgegeven aan een collega zodat de mensen (sollicitanten weten waar zij aan toe zijn ). Zij vertelde mij dat degene die over de sollicitatie gaat niet aanwezig is en dat zij mij terug belt als er iets meer bekend is… Nu 5 weken verder nog niks vernomen! Ik vind het een zeer erg dat in deze huidige tijd de werkelozen mensen zijn overgeleverd aan dit soort amateuristische koppelbazen die alleen aan zich zelf denken en de opdrachtgevers profiteren volop want die zijn dol op tijdelijke jonge flexwerkers die niks kosten en nog liever heeft men allochtonen! In dit achterlijke landje is het niet mogelijk meer om iets op te bouwen als men 40 jaar oud is en jaren (sinds 2008) aan de kant staat en moet toezien hoe jongeren, allochtonen voorgaan en uitzend koppelbazen volop de mensen uitbuiten wanneer het hen uitkomt in samenwerking met de sociale diensten die lekker de mensen afpoeieren zodat zij zich kunnen richten op alle gelukzoekers en andere zaken want u bent echt NIET belangrijk! De leugens regeren op tv en het nieuws 24 uur per dag dat alles geweldig is en iedereen heeft een baan en ja hoor wij Nederlanders zijn overgelukkig hahahaaaaaaaaaaa…. Maakt niet uit dan betalen jullie maar lekker 20 jaar een uitkering als ik als blanke autochtoon in mijn eigen land zo wordt behandeld!!!!!!!!

NOOIT MEER!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tempo-Team over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door TimKempers