Klacht: Zeer slechte bezorging

op 05 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer slechte bezorging van mijn Telegraaf ; drie keer een andere krant en twee keer helemaal niet bezorgd. Had verleden keer zelf een Telegraaf gekocht, kwam de bezorger de volgende dag nabezorgen! Was niet vermeld dat dit zou gebeuren.
Ben het zo langzamerhand spuug zat!

Gewenste Oplossing:

Als mijn krant de Telegraaf dagelijks wordt bezorgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Kreijfelt,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Het kan inderdaad kloppen dat de bezorger een krant nabezorgd, maar dit doen zij dan doordat zij zelf de fout zien of wanneer er kranten te laat zijn geleverd. Indien u de meldingen doorgeeft van de gemiste kranten dan wordt dit ook doorgegeven aan het distributiecentrum om dit vervolgens met de bezorger door te nemen. De gemiste edities worden met het abonnement gecompenseerd. Daarom horen wij het graag wanneer u klachten heeft en doen wij ons best dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

MN ~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door paulakreijfelt@gmail.com