Klacht: Zeer slechte betonklinkers

Siriem op 05 juli 2020 over Kijlstra Beton in de categorie Bouwbedrijven

44 m2 betonklinkers gekocht bij Kijlstra. Nature color betonklinker en voor de gelegd werden hebben ze 6 weken gestaan om aan te geven dat dat het probleem niet kan zijn dat ze te snel na het bakken gebruikt zijn. Wij hebben het laten doen door een bedrijf met veel ervaring en een grote klantenkring. Zij gaven gelijk al aan dat Kijlstra niet de beste bestrating was maar toen had ik het al besteld. Bij het leggen brokkelden allerlei hoekjes en stukjes van de klinkers. Daarbij was al 1/3 van de stenen beschadigd geleverd. Die hebben ze zoveel mogelijk gebruikt voor het versnijden maar ze gaven aan dat de stenen veel te broos waren en ook bij het snijden brokkelden ze aan alle kanten af. Nu dus voor 1000 euro bestrating laten leggen waarvan bijna alle stenen stukjes af zijn. Bedrijf waar we het hebben gekocht, bestratingsmarkt.com, dekt zich aan alle kanten in natuurlijk. Ik wacht op de komst van Kijlstra en hoop op een passende oplossing. Het bestratingsbedrijf gaf aan nog niet met eerder zulke slechte stenen te hebben gewerkt. En wij zitten er mee! Ook het leggen kost geld. Dus al met al, wat er ook uit komt, er moet altijd veel geld bij. We hebben van diverse mensen al vernomen dat ook de klachtenprocedure om te janken is en we waarschijnlijk aan het kortste eind zullen trekken. We balen enorm.

geld terug of Nieuwe goede bestrating en vergoeding voor de legkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijlstra Beton

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijlstra Beton nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Siriem