Klacht: zeer slechte accu

op 17 september 2016 over Koga in de categorie Fietsmerken

Bij Koga Miyata is men er niet in geslaagd een goedwerkende accu bij een hele dure fiets te leveren. Gezien het aantal gelijkluidende klachten op deze klachtenlijn is deze klacht dus gegrond maar het merkwaardigste aan dit euvel is het feit dat KOGA er helemaal niets mee doet. zij vinden het wel prima zo. Zeer leugenachtige verkooppraatjes en bedrieglijke folders zetten de adspirantkopers op het verkeerde been en gaan over tot aanschaf van een wanproduct. Koga teert mogelijk op een veronderstelde goede naam maar gooit die al langere tijd te grabbel. Bij Koga is het al een vanzelfsprekendheid om klachtmailtjes ter zijde te leggen en zeker niet te beantwoorden. Een onfatsoenlijke houding ten opzichte van de klant. Waardeloze instelling. Mijn welgemeend advies: Aanschaf van een E-Bike van Koga Miyata zal een van de slechtste beslissingen zijn die u de laatste tijd heeft kunnen maken. Gratis tip: aanschaf van een E Bike van FLYER zal u versteld doen staan. wonderbaarlijke goede fiets.

Een fatsoenlijke inruilprijs voor beide E-Bikes E de Luxe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koga

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koga nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nanko