Klacht: Zeer slecht service!

op 31 mei 2021 over Beko in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

My cooker is just two months old. The oven door does not fully close. I realized this at a later time. ASOGEM Nederland BV. is BEKO’s representative and selectively decides who to give a service. During the inspection, the technician did not find the cause of the problem. He walked out side, made phonecall and came back after to ask me pay for the new spare parts despite my two year guaraante. His report reads F78: Externe oorzaak.

The male voice on ASOGEM customer helpline treated me rudely and sounded very arrogant.

Gewenste Oplossing:

n.v.t

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beko

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ssendi