Klacht: Zeer slecht

op 31 juli 2017 over Osmozis (WiFiCamping) in de categorie Vaste Telefonie

Speciaal wifi betaald voor 1 week , om de formule1 te kunnen volgen ….. dit omdat het 4g netwerk ivm de wifi wegvalt op de camping , het was niet te volgen omdat het continu wegvalt , kreeg tip van de buurman , zet je telefoon op 3g en dat werkte goed ! er zit tegewoordig niemand meer op 3g en dat signaal komt beter door dan 4g die wifi trap ik niet meer in !

Laat maar zitten !

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Osmozis (WiFiCamping)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Osmozis (WiFiCamping) nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Osmozis (WiFiCamping) in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Osmozis (WiFiCamping) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Osmozis (WiFiCamping)

Heeft op 09 september 2017 om 17:38 geantwoord

Geachte klant,

Om een zo stabiel mogelijke netwerk te behouden, voor alle gebruikers op de camping, moet de breedband gedeeld worden.

Deze technische beperking is niet alleen afhankelijk van Osmozis. We werken samen met het management van de camping, en de internet service providers om dit aspect te verbeteren. Wij blokkeren geen applicaties, zoals skype, en streaming, die veel banbreedte vereisen. Echter zoals aangegeven in onze \"Algemene voorwaarden\" kunnen wij de werking daarvan niet garanderen
Zodra de technologie het toelaat, zal Osmozis meer bandbreedte regelen ten behoeve van de gebruikers op uw vakantie verblijf.

Wij blijven tot uw beschikking moet u meer informatie wenst. Als u graag contact met ons opnemen, hetzij met ons e-mailen op support@osmozis.com of bel ons op +33.4.67.58.40.83 of 08.11.46.28.50.

Met vriendelijke groeten,

Osmozis Technische Dienst