Klacht: zeer onvriendelijke service

op 21 mei 2021 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Wij zijn behoorlijk onbeschoft behandeld door het personeel van de praxis in de putten.
Wij zijn uitgemaakt voor lomp en ben schreeuwend te woord gestaan.
De korting was er niet af en gaf netjes aan dat de meneer die mij hielp aangaf dat er korting opzat maar niet dat dat gescand moest worden via een ap.
Dat was mijn eigen schuld en niet die van hun moest ik zelf maar beter op letten.
Vervolgens schreeuwd ze dat we lomp zijn en zij bijna een paal in haar rug kreeg toen wij de kar met 5 schuttingen en palen bij de kassa.probeerde te krijgen. Waarop ik zei dat niemand van het personeel ons wilde helpen. Mevrouw zei mij is niks gevraagd waarop ik antwoord gaf dat ik het aan haar collega had gevraagd die naast haar stond en die had gezegd dat wij dit zelf maar moesten doen. Wij zijn zeer ontevreden over de service en de klantvriendelijkheid. Die was duidelijk niet te vinden bij het personeel in putten.

Dit was mijn eerste bezoek aan praxis.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla11