Klacht: zeer onvriendelijke ontvangst aan de gate

op 27 september 2017 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

OP 14/09 hadden wij met onze familie 6 personen een trip georganiseerd naar Ladakh. Onze vlucht was Brussel-Munich en Munich-Delhi met Lufthansa en nadien Delhi-Leh .
Onze vlucht BXL-Delhi had wat vertraging en wij werden opgewacht door iemand van de luchthaven om ons naar de juiste gate te brengen.
Daar aangekomen was het personeel zeer boos omdat we zo laat waren (waar wij niet konden aan doen) en hebben ze mij als enige , zonder veel uitleg de toegang tot het vliegtuig geweigerd omdat er een tipfoutje in mijn e-visa zat . Ik had paspoort nr EMI19… getikt ipv EM19…
Mijn familieleden werden aangemaand voort te maken , zij wisten niet dat ik niet mee kon en het personeel trok zich daar niks van aan . We mochten geen afscheid nemen. Het was echt verschrikkelijk om op deze mannier uit elkaar gehaald te worden en zo behandeld te worden. Nadien vertrok de vlucht zonder mij en kon ik mijn plan trekken.
Het personeel toonde geen medeleven en geen respect. Hadden ze wat medeleven getoond konden zij gebeld hebben naar de security om mij toch door te laten en kon ik het in Delhi wel oplossen vermits het e-visum bureau daar zetelt . Na een ganse dag in de luchthaven van Munchen doorgebracht te hebben om te proberen mijn visum in orde te maken (kon maar een nieuw aanvragen binnen de 4 werkdagen) was mijn laatste kans bellen naar het e-visum helpdesk in Delhi . Zij hebben onmiddellijk het nodige gedaan en een mail gestuurd dat ik binnen mocht zonder problemen. Waarom heeft het personeel dat niet gedaan ? Ik heb een nacht in Munchen moeten doorbrengen , een nieuw ticket naar Delhi moeten kopen en een nieuw ticket naar Leh en een vreselijke dag doorgemaakt. Is spijtig want over de vlucht ben ik super tevreden . Het zal nog lang nazinderen hoe het personeel mij zo aangepakt heeft en zo weinig begrip en respect getoond heeft.

Ik had graag dat het personeel aan de boarding gate hierover aangesproken werd nl dat hun manier van handelen absoluut niet klantvriendelijk is en ronduit bruut .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marie-sylvie