Klacht: Zeer onvriendelijke medewerker

op 15 augustus 2016 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op maandag 15 augustus omstreeks 16:09 gebeld door een van de medewerkers van Klingel. Ze heeft haar naam hierbij niet vermeld. Wanneer ik aangaf dat ik geen interesse had in het aanbod en zelf kon bestellen indien ik dat wil, werd er door de mevrouw aangegeven dat “ze genoeg wist en de volgende keer mijn moeder wel zou spreken”.
Daarna werd de verbinding zonder enige begroeting verbroken.
Niet alleen mijn moeder, ook ik bestel bij Klingel
Met vriendelijke groet,
D. Kuiters

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik als klant van Klingel vriendelijk en normaal te woord wordt gestaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dkuiters