Klacht: Zeer ONVRIENDELIJKE buschaffeur!

op 14 januari 2014 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Op 28-12-2013 ben ik naar Parijs geweest en nooit eerder zoiets meegemaakt. De bus kwam VEEL te laat en de buschaffeur was Zeer ONVRIENDELIJK!!!!!!!! Ik had voor mijn moeder een plek gereserveerd voorin de bus. Deze plek kregen wij uiteindelijk niet. Ik had de buschaffeur duidelijk gemaakt dat ik ervoor had betaald en mijn moeder voorin de bus moest zitten omdat zij wagenziek is. Hij zei dat dit niet mogelijk was en dat dit niet op zijn lijstje stond. Wij kregen uiteindelijk een plek achterin de bus! Hij zei dat we mochten OPROTTEN als we verder zouden gaan met doordringen. Daarnaast hebben wij geen gebruik MOGEN maken van de toilet. Hij zei dat we maar ergens buiten naar de toilet moesten gaan. De naam van de buschaffeur was MARCEL.

Daarnaast zouden we ook een stadstour krijgen die we helemaal niet gehad hebben! Heel slecht van slangenreizen… Wij zijn zeer ontevreden.

Ik wil mijn €25,- terug. Ik heb een plek gereserveerd die ik uitendelijk niet kreeg. Het werd mij gezegd dat mijn moeder een plek voorin de bus zou krijgen! Maar is daar geen rekening mee gehouden!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

Bericht van Slangenreizen

3 jaren geleden - Geachte mevrouw, graag vragen wij een e-mail te sturen met uw klacht naar contact@slangenreizen.nl zodat wij deze klacht z.s.m. voor u mogen oplossen. met vriendelijke groet, Team Slangenreizen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slangenreizen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slangenreizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Slangenreizen

Heeft op 14 januari 2014 om 12:40 geantwoord

Geachte mevrouw,

zodat wij deze klacht z.s.m. voor u mogen oplossen.

met vriendelijke groet,

Team Slangenreizen

Alle klachten die gemeld zijn door EY