Klacht: Zeer ontevreden over schademelding

op 24 juli 2015 over Centraal Beheer Achmea in de categorie Verzekering

Op 09-07 hebben wij een waterschade gemeld.
Helaas hebben wij een half jaar geleden ook schade aan het dak gehad, bij een dakinspectie die toen is uitgevoerd door centraal beheer ( die hebben dat bedrijf ingeschakeld ) is toen gebleken dat er dakpannen kapot waren, deze zijn vervangen en er werd geadviseerd om over een paar jaar het dak te vervangen.
Nu een half jaar later hebben wij weer een lekkage, ditmaal bij de schoorsteen ( hier werd vorige keer niets van vermeld ! )
Onze bovenverdieping is een paar maanden geleden geheel opgeknapt, en nu heeft alles op de kinderkamers weer onder water gestaan. Centraal beheer laat ons nu letterlijk in de kou staan en zeggen dat het door een verouderd dak komt. Wij zijn verdorie all-risk verzekerd voor alles binnenin de woning. Dit is pure misleiding en buiten onze schuld om gebeurd ! Door de klantenservice word je ook nog een brutaal behandeld. Wij laten het hier niet bij zitten en gaan dan ook wanneer er geen oplossing komt, advies inwinnen bij een advocaat. En zullen iedereen op social media adviseren om geen all risk verzekering bij centraal beheer af te sluiten. Als er echt iets gebeurd wat buiten je schuld om is, laten ze je gewoon ” stikken ”
Wij hebben destijds het vertrouwen gehad in het bedrijf wat centraal beheer naar ons toe stuurde voor een dakinspectie. Werkelijk schandalig !
Bedankt centraal beheer ! Een zeer koude douche voor jullie. Dit verhaal gaat ook naar tros radar

Een gepaste oplossing voor de geleden schade, zoals het hoort bij een all risk dekking IN je huis

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Centraal Beheer Achmea over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Centraal Beheer Achmea in behandeling genomen

Bericht van

5 jaren geleden - Beste meneer en mevrouw Verharen. Naar aanleiding van uw klacht heb ik contact opgenomen met de schadeafdeling om een en ander te bespreken. Allereerst wil ik aangeven dat ik de situatie heb bekeken en het een zeer vervelende schade voor u vindt. Wij zijn in afwachting van een rapport van uw aannemer Uw gewenste oplossing is een gepaste oplossing voor de geleden schade. Dit begrijp ik. In een gesprek met onze schadeafdeling heeft u aangegeven dat u een rapport zou toesturen met daarin vermeld dat de reparatie die wij in november 2014 hebben uitgevoerd ondeugdelijk is. Wij zijn op dit moment nog in afwachting van dit rapport. Wanneer u dit rapport heeft wil ik u verzoeken deze z.s.m. toe te sturen. Wanneer wij het rapport ontvangen zullen wij zo snel mogelijk verdere stappen ondernemen om met een gepast oplossing voor de geleden schade te komen. Ik hoop u hiermee verder te hebben geholpen en wil u verzoeken z.s.m. het rapport te sturen. Met vriendelijke groet, Peter van het Centraal Beheer Webcareteam 055 579 8000 [email protected]

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Centraal Beheer Achmea een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Centraal Beheer Achmea

Heeft op 07 september 2015 om 15:07 geantwoord

Beste meneer en mevrouw Verharen.
Wij zijn in afwachting van een rapport van uw aannemer
Peter van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door Boy