Klacht: Zeer ontevreden over nota’s die niet in behandeling worden genomen.

op 21 juli 2017 over Stadsbank Oost Nederland in de categorie Banken

Nota’s worden niet optijd betaald waardoor er een deurwaarder op de stoep staat en ik voor de extra kosten moet opdraaien. Door de fouten die jullie maken moet ik onder lijden. Ook in februari een nota gestuurd van GBLT , kreeg mail terug van jullie bedankt voor het doorsturen, ik ga dit oppakken. Vervolgens ook niks mee gebeurd waar ik weer een flinke aanmaning van krijg, die weer voor mijn rekening is en waar ik vervolgens niks aan kan doen. Ik moet alles zelf zo goed in de gaten houden of het allemaal wel klopt, doe ik die niet dan had ik door jullie nu flink in de schulden gezeten. Dit alles ook gemeld bij de gemeente . Ook zij zijn hiervoor op de hoogte.

Tevreden wanneeer ik de extra onkosten die ik door jullie heb moeten maken , terug ontvang van jullie op mijn rekening. Dit zijn:
Dwangbevel kosten: 57,00 euro
Kosten exploot. :15,00 euro
Aanmaningskosten.: 7,00 euro.
Aanmaningskosten GBLT : 7,00 euro.
Totaal : 86,00 euro.
Ik zie dit bedrag graag terug voor 01-09-2017 op mijn rekening.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stadsbank Oost Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stadsbank Oost Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Donkersannelies43