Klacht: Zeer ontevreden over de accommodatie.

op 04 augustus 2016 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben nu de tweede keer in caravan bij jullie geboekt en zijn er nu zeker van dit nooit meer te zullen doen. “Wij hopen jullie de vakantie van je leven te bezorgen” is een mooie tekst, maar jullie doen er niks aan. Ik vraag mezelf af of jullie als organisatie wel eens gaan kijken op de campings die jullie aanbieden. Het zijn zeker niet de campings die je ziet in het programma camping life. Ik voel me wel door jullie bedrogen. De eerste keer denk je we hebben pech laat maar gaan, maar nu wil ik jullie toch laten weten dat ik het een schande vind wat jullie aan de klant aanbieden voor veel geld.
We zijn deze week eerder dan verwacht vertrokken uit Mers les Bains waar we een caravan hadden gehuurd op de camping Le Rompval. Het was een camping waar niks schoon was en de campingeigenaar staat te wildplassen tegen z’n eigendom. Ronduit smerig.
Ik heb de caravan schoon gemaakt en we hebben geprobeerd er wat van te maken, maar toen het tijd werd om naar bed te gaan hadden we het volgende drama. De matrassen gingen al wat jaren mee en de vering vloog er bijna uit, niet op te slapen.
Er was niks meer aan de camping gedaan na de jaren 80. Alles lag er vervallen bij. En om het plaatje uit de jaren 80 dan compleet was er WIFi aangeboden maar dat functioneerde ook niet.

Het is schande dat je je verheugt op je vakantie samen met je gezin en je dan ronduit bedrogen wordt. Zelfs de kinderen wilde bij aankomst al direct weer naar huis.

Ik hoop voldoende informatie te hebben gegeven en hoor graag een reactie.

Als het zo is dat je een schone caravan hebt waar je in kunt slapen zodat je fit blijft op je vakantie. En de beschrijving van de camping overeen komt met de werkelijkheid.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Coring