Klacht: Zeer onrespectvol personeel Boni Corlaer, Nijkerk

op 11 januari 2014 over Boni Supermarkten in de categorie Supermarkten

Ik zit op het corlaer college en Ik heb twee rotervaringen gehad in deze boni in corlaer. De eerste keer werd ik verdacht van stelen. De bedrijfsleider, Wim de Ruiter, kwam naar me toe met onaangename blik en hij zei dat ik mijn zakken moest openen. Hij stuurde mij direct naar buiten omdat hij me verdacht (geen duidelijke reden dus). Het stormde trouwens buiten. Een paar maanden later ging ik weer naar die boni en ik had met een vriend van mij een discussie over fruit en groente. Ik vroeg duidelijkheid over het onderwerp aan ene Ricardo. Nadat mijn vraag was gesteld keek hij me aan alsof ik gek was. Iets later liepen we naar de kassa waarna vanuit het niets dezelfde meneer naar ons toe kwam. Hij stuurde degenen met wie ik liep weg en begon op mij te schelden. Hij zei dat ik mijn grote bek moest houden en stoppen met stoer doen. Hij zei dat ik moest stoppen met lullen en als ik nog één keer een discussie in die boni hield, dat hij de politie moest houden. Hij beveelde mij om af te rekenen maar ik legde mijn hele lading boodschappen weer netjes terug, waarna ik NOG een vuile blik op kreeg. Klant verloren, daar kool ik dus nooit meer wat. Aan alle scholieren rondom deze boni: Probeer niet meer naar deze boni te gaan! Het is misschien makkelijker maar ik ga zelf voortaan liever naar de albert heijn

Ik wil dat dit personeel veel vriendelijker wordt en scholieren niet vooroordeelt. En al helemaal niet tegen buitenlanders (ookal ben ik zelf Nederlands).

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boni Supermarkten over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door P.engelen