Klacht: Zeer onbetrouwbaar !!

op 03 februari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Door fout van de administratie , factuur betalen voor 7/02/2014. Nu al afgesloten op 3/02/2014 terwijl betaling (jammergenoeg)onderweg is. 5 x gebeld steeds een ander smoesje. Na 5x doorverbonden met schijnbaar een andere afdeling, deze zouden binnen half uur bellen ?? Na Twee uur wederom gebeld,sorry sorry bellen binnen kwartier terug. Niets Niets Niets dan leugens !! De hele middag thuis gezeten bij de telefoon, onkosten gemaakt ( wonen in Belgie )!! Super slecht!!!!!!

Klanten goed helpen ,aanluisteren en handelen naar behoren.Indien je iets niet kan (mag) laat dan een ander het oplossen.Geen beeld nu na herhaaaaaaldelijk bellen, het is een schande.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 18 februari 2014 om 10:27 geantwoord

Beste,

Wij hebben u op 04-02-2014 het volgende antwoord per email verzonden:

"Na uw aanmelding op 25-10-2013 hebben wij meerdere nota's in rekening gebracht. Ook hebben wij hiervoor meerdere betalingsherinneringen gestuurd. Hier heeft u niet op gereageerd en om die reden hebben wij u afgesloten per 13-01-2014.
U heeft nu een laatste betalingsherinnering ontvangen waarin inderdaad de datum 07-02-2014. Als u de nota niet voldaan zou hebben voor die datum dan zou uw dossier uit handen gegeven worden aan het incassobureau.
U geeft nu echter aan de nota wel al te hebben voldaan. Wij kunnen dit nog niet terug zien in het systeem. Kunt u aangeven wanneer u de betaling heeft gedaan? Wellicht dat het nog verwerkt moet worden in het systeem."

Wij zien inmiddels dat de betaling is voldaan op 10-02-2014 en daarmee is het totale openstaande bedrag voldaan.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Webcare Team CanalDigitaal

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hip