Klacht: Zeer onbeleefd en onvriendelijk personeel

op 17 februari 2018 over Etos in de categorie Drogisterijen

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag zaterdag 17 februari 2018 was ik in de Etos op de Hoogstraat te Rotterdam. Ik vroeg aan een personeel of ik wat mocht vragen. Waarop mevrouw antwoorde met een nee! Vervolgens vroeg ik een andere collega waarom mevrouw antwoorde met een nee. Deze collega zei dat zij bezig was met een andere klant. Vervolgens liep ik terug naar haar en vroeg haar waarom zij niet netjes kon zeggen dat ze bezig was met een klant i.p.v. te antwoorden met een onbeschofte “Nee!”. Mevrouw negeerde mij. Vervolgens zei ik dat ze hier niet hoort te werken als zij zo omgaat met haar klanten. Mevrouw antwoorde toen met “U hoort hier niet te komen!”. Deze reactie heeft mij enorm laten schrikken en vind ik zeer onbeleefd. Dat jullie zulke mensen in dienst nemen! Ik zei toen tegen mevrouw dit is niet uw zaak dat u bepaalt wie hier wel of niet komt en vervolgens liep ik naar de kassa. Bij de kassa heb ik mijn verhaal gedaan aan de caissière. Tot mijn grote verbazing zei de caissiere dat het inderdaad haar winkel is. Wat natuurlijk niet klopt. De caissière deed gewoon leuk mee met haar collega. Ik heb toen gezegd dat ik de producten niet meer wil kopen. Dit was aan de Hoogstraat in Rotterdam op vrijdag 17 februari 2018 tussen 12:00 en 14:00 uur. Ik ben zeeeeeeer onbeschoft behandeld door het personeel.

Als deze twee dames aangesproken worden hierop! Dat zij alle klanten gelijk horen te behandelen en vriendelijk horen te zijn ten alle tijden. Het liefst zou ik willen dat mevrouw die nee tegen mij zei ontslagen word. Ik zal in de toekomst kijken of zij nog in dienst is daar. Zo weet ik zeker of er wel wat wordt gedaan met een klacht of dat jullie gewoon accepteren dat er zo word omgegaan met jullie klanten. Ik ben nog nooit zo behandeld en ik ben een vrouw van 65 jaar oud.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ditisnietnormaal