Klacht: Zeer lompe buschauffeur

op 17 september 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lang moeten wachten tot de bus kwam en weg ging naar de parking. Er kon geen goedemorgen vanaf en mensen werden toegesnauwd dat ze voorin moesten instappen. Bij onze parking aangekomen reed de chauffeur door. Hij wilde ons er niet voor af zetten ondanks dat de bus niemand kon blokkeren. Een extra rondje en een uur verder bij Schiphol rijk tot gevolg. Bij iedere halte stapte de chauffeur uit, liep een rondje en was druk met zijn telefoon en sigaretten. Toen we vroegen of hij toch snel af wilde afzetten reageerde hij met “ik kan zo lang nemen als ik wil er zijn geen vaste tijden voor de shuttle bus”. Volgens Q-parking zou het 15 tot 20 minuten duren voor je op het vliegveld staat. Omgekeerd lijkt dit een onmogelijke opgave.

Gewenste Oplossing:

Van de auto naar het vliegveld is het inderdaad een 15 minuten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Alderden