Klacht: Zeer klantonvriendelijk extreem lang met schade afwikkeling

op 18 juli 2017 over Verzekeruzelf.nl in de categorie Verzekering

Bijna 2 maanden geleden heb ik een claim ingediend nadat er was ingebroken bij mij op de zaak. Er zijn heel wat spullen meegenomen twv 15000 euro, politie is hier ook bij te pas gekomen.

Ik heb alleen gedaan wat de verzekering van mij heeft gevraagd, aangifte papieren , bonnetjes , schade expert laten komen. Tot op heden is mijn schade niet volledig behandeld omdat ze zoals hun zeggen met ‘ onderzoek ‘ als ik bel krijg ik zeer ontvriendelijke medewerkers die serieus waar met je in discussie gaan. Ik heb ontzettende spijt dat ik hier ben gaan verzekeren wat een vreselijke bedrijf.

Wanneer iedereen daar ontslagen word en mijn klacht een keer afgewikkeld is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verzekeruzelf.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Verzekeruzelf.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verzekeruzelf.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verzekeruzelf.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 11:08 geantwoord

Beste mevrouw Rink Deskenza,

Wat vervelend dat er bij u op de zaak is ingebroken en dat er veel waardevolle spullen zijn meegenomen. Heel begrijpelijk dat u de schade zo snel mogelijk afgehandeld wilt zien en dat het niet fijn is dat hier tijd overheen gaat.

Ik heb voor u nagevraagd hoe het staat met de schademelding. Wij hebben inderdaad alles van u ontvangen wat we nodig hebben. Hartelijk dank daarvoor. De melding is op dit moment nog in onderzoek maar zal deze week worden afgerond. Wij verzoeken u daarom vriendelijk om nog heel even geduld te hebben. Uiterlijk eind deze week zullen wij contact met u opnemen en uitsluitsel geven over de schademelding.

Daarnaast vinden wij het heel jammer om te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad met onze medewerkers. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij streven er altijd naar om onze klanten op een vriendelijke manier te woord te staan. Wij zullen bekijken wat er in de communicatie is misgegaan om dit in de toekomst te verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, mail dan gerust naar schadebehandeling@verzekeruzelf.nl

Verzekeruzelf.nl

Heeft op 21 juli 2017 om 15:50 geantwoord

Ik zou aan de einde vab deze week gecontacteerd worden, het is vandaag vrijdag 15:48 het bedrijf sluit over ongeveer een uurtje. Maar nog steeds niets vernomen van het bedrijf wat ik ook wel had verwacht. Het ziet erna uit dat ik ze weer eens zelf moet gaan bellen. Erg vermoeiend dit.

Bericht van Verzekeruzelf.nl

2 maanden geleden - Beste mevrouw Rink Deskenza, Onze excuses dat u afgelopen week niets meer van ons heeft gehoord. Dit blijkt helaas het gevolg van een miscommunicatie. Vandaag ronden we de schade in ieder geval af en ontvangt u hierover bericht van ons. Mocht u nog vragen hebben, mail dan gerust naar schadebehandeling@verzekeruzelf.nl. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Deskenza