Klacht: zeer klantonvriendelijk

op 13 mei 2020 over Fonteyn Outdoor Living Mall in de categorie Tuincentra

Na een aantal maanden bellen en mailen zijn we helaas nog geen streep verder. De levering van ons in oktober 2019 bestelde tuinhuis staat nu gepland voor tweede helft augustus 2020. De klantenservice dacht mij gister dolgelukkig te maken met deze mededeling. Ik kan echter niet meer dankbaar zijn, ik vertrouw deze belofte niet. Dat was wel de eerste keer dat ik terug werd gebeld door het bedrijf, de afgelopen maanden moest ik keer op keer zelf contact zoeken en zijn gedane beloftes niet nagekomen. Ik mis excuses voor de vertraging, mis excuses voor het uitblijven van een reactie op de vele mails en telefoontjes, ik mis een tegemoetkoming vanwege het uitblijven van normale klantvriendelijkheid. Ik ben verbijsterd over de manier waarop je volkomen genegeerd wordt als klant. Dat onze aanbetaling straks ook al bijna een jaar in het bezit van Fonteyn is, daar hoor je werkelijk niemand over. Dikke spijt dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan!

Wij zouden graag excuses krijgen voor al het ongemak, wij zijn al die tijd zeer coulant geweest na elke niet nagekomen belofte. Eveneens wil ik compensatie, een handreiking voor het uitblijven van een stukje klantvriendelijkheid. We voelen ons absoluut niet serieus genomen. Onze dure fietsen staan buiten, gereedschap staat opgeslagen in huis. Het zou Fonteyn sieren als dit netjes zou worden opgelost.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fonteyn Outdoor Living Mall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthia Poen-Stam