Klacht: Zeer klantonvriendelijk

op 24 februari 2018 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Toen bij ons door een ongeluk er een gat in een waterleiding ontstond, en daarmee lekkage op 2 plekken in de woonkamer alsmede geen verwarming, kregen wij nul op rekest van de storingsdienst. Wij moesten maar tot maandag wachten, het was niet dringend genoeg. Het is in de nacht -8 en daarbij woont er een klein kindje en een zwangere in de woning. Wanneer is het in vredesnaam dan wel ernstig genoeg om te komen? De dame aan de telefoon was zeer onvriendelijk, absoluut niet begripvol en ik vind dit onbegrijpelijk.

Wij hebben een contract, Breman is onze installatiedienst, dan mag je er toch op vertrouwen dat men bij ernstige lekkage en geen kachel (in een heftig koufront!) men komt? Breman had moeten komen, er dienen loodgieters bereikbaar te zijn in het weekend. Afgescheept worden met ‘ik kan niks voor u betekenen’ is werkelijk absurd. Een excuses is wat ik wil. Verbetering zal waarschijnlijk niet komen gezien de andere klachten die ik hier lees, Breman stopt dit wangedrag helaas niet. Wij stappen dan ook over.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Breman Installatiegroep over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Fam. VZ

2 maanden geleden - Tot op heden nog geen reactie gehad. Na bijna 2 maanden wordt het nu toch echt schandalig.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. VZ