Klacht: zeer hoge kost tbv 110 EUR voor naamaanpassing

op 26 juli 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Beste, op 21/4/2016 kocht ik bij Ryanair vliegtickets aan. Echter om één of andere reden was mijn naam ingevuld als Hendrickx Hendrickx ipv Raymond Hendrickx. Onbegrijpelijk hoe men dit heeft kunnen opnemen ! Ik ben 82 jaar en was totaal ontzet !
Dus ik was verplicht om deze naam te laten wijzigen en moest hiervoor 110 EUR betalen !
Ik heb dit via Paypal overgeschreven omdat ik deze tickets wou maar vind dit bedrag meer dan buitensporig gezien de lage kost voor de tickets zelf.
Daarenboven vraag ik me echt af hoe deze fout kon gebeuren –
Vandaar mijn verzoek dit eens grondig te laten checken aub en iets aan de hoge kost tbv 110 EUR te laten doen – Ik ben een hartpatiënt en was zo blij om eens naar mijn vrienden in Italië te kunnen gaan.
Alvast bedankt om mij hierin te ondersteunen aub want mijn pensioentje is niet al te hoog en deze 110 EUR was een extra hap uit mijn budget. Hebt u aub nog een beetje empathie om dit euvel op te lossen. Alvast bedankt in naam van een oudere mens.
Mvg, Raymond Hendrickx

GRAAG VOLLEDIGE TERUGBETALING AUB of 100 EUR !

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PEGASUS123