Klacht: Zeer beroerde klantenservice en klacht niet opgelost

op 31 juli 2017 over Microsoft in de categorie Software

Op vrijdag 21 juli heb ik contact gehad met Bob R. Na aanschaf van een nieuwe laptop kreeg ik de emails niet geimporteerd. Daarnaast raakte ik alle emails die ik in een map stopte kwijt. Na ruim 1,5 uur met hem aan de telefoon te hebben gezeten, gaf hij aan mij niet te kunnen helpen. Hij zou het probleem hogerop neerleggen en ik zou z.s.m. terug worden gebeld en ik zou een email krijgen. Beide is niet gebeurd.
Daarnaast heeft Bob R. iets met de instellingen van Outlook gedaan, zodat ik niet meer bij mijn account kan komen en dus niet meer mijn oude emails kan bekijken. Het probleem is dus alleen maar groter geworden.
Vandaag heb ik geprobeerd contact te zoeken met Microsoft, maar ik hang nu meer dan 1,5 uur in de wacht en ben er klaar mee. Dit kost me alleen maar geld.
Bob R. heeft mij een nummer meegegeven: 1392550286

Als Microsoft mij z.s.m.!!! terugbelt en de problemen oplost. Ik betaal voor een product, dan horen ze dat naar behoren te leveren. Als dat niet lukt, horen ze problemen naar behoren op te lossen!
Onderstaande foto is bewijs van hoe lang ik in de wacht heb gestaan vandaag.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pebbles-77