Klacht: zeer beperkte geldighein e-ticket thermae2000

op 24 januari 2014 over Airmiles in de categorie Spaarprogramma's

Zoals gewoonlijk heb ik in de eerste week van dit ” nieuwe jaar ” met airmiles 2 e-tickets voor Thermae2000 besteld.Deze hebben dan een geldigheid van een jaar, oftewel, je hebt de tijd tot 31-12-2014 om gebruik te maken van deze tickets.

Nu kreeg ik op 13-01-2014 de bevestigingsmail + uit te printen e-tickets en ik schrok me rot !!!
Er staat en zeer beperkte geldigheid vermeld op de entree bewijzen. Ze zijn maar geldig tot 31-01-2014 !!! Had ik dit geweten dan had ik natuurlijk nooit deze bestelling met airmiles gedaan.

Komt nog bij dat mijn partner op het punt staat een hart operatie te ondergaan waardoor we niets met deze kaartjes aankunnen.

Heb met de klanten service van airmiles gebeld voor een oplossing maar daar willen zij niets van horen.

Verlenging geldigheid van e-tickets. Eventueel met bij betaling

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Airmiles over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Airmiles in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht miema

3 jaren geleden - Klacht is inmiddels opgelost. Geweldig. Ik ben vanochtend gebeld ,er is excuss aangeboden en ik heb andere tickets gekregen met verlengde geldigheid. Ze zijn nu een jaar geldig. Super

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Airmiles een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Airmiles

Heeft op 27 januari 2014 om 15:00 geantwoord

Vandaag is er telefonisch contact opnomen met mevrouw. Mevrouw heeft e-tickets toegestuurd gekregen met daarop een foutieve geldigheidsdatum. Inmiddels heeft zij alsnog vandaag de juiste tickets toegestuurd gekregen.

Heeft op 27 januari 2014 om 17:52 geantwoord

Zeer naar tevredenheid opgelost. Super, ik heb nieuwe tickets ontvangen met juiste geldigheids datum.

Vriendelijk geholpen en excuss aangeboden.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Airmiles beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door miema