Klacht: Zeeeer zeeer slecht wat een bedrijf!!

op 08 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nooit in zee gaan met dynalogic
Wat een vrezelijke service of klantenservice hebben zij als bedrijf waardeloos!!!
Bellen kost 45 cent per minuut en zeker een half uur aan de telefoon!

Woensdag een tv besteld bij wehkamp zou vrijdag geleverd worden.
Netjes een mailtje gekregen van wehkamp dat de tv is afgegeven aan dynalogic en ik een afspraak kon maken voor een tijdsvak!
Nu 4 dagen later nog steeds geen tv in huis!
Wat een bagger bedrijf is dit hoop dat de wehkamp en coolblue snel stoppen met dit waardeloze bedrijf!
Absurt 2 dagen thuis gezeten de eerste dag niet een een melding dus zat te wachten voor niks 2e dag hetzelfde verhaal!

Wehkamp gebeld en alles verteld gelukkig is de wehkamp wel klantvriendelijk! En hebben netjes een kortingsbon en een bedrag terug gestort zoals het hoort!
Nu maar hopen dat de tv morgen wel komt!

Wehkamp bedankt voor de service als trouwe klant bij jullie

En stop aub snel met dynalogic!!

Niet

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 10 mei 2016 om 11:15 geantwoord

Geachte heer Pronk,

Ik kan heel goed begrijpen dat u ontevreden bent over de gehele gang van zaken.

Uit controle van de gegevens is gebleken dat de afspraak van vrijdag niet door kon gaan omdat de TV geen locatie had. Hierdoor kon deze niet mee in de route. Onze welgemeende excuses hiervoor! Ik heb dan ook een bericht uitgestuurd naar de leidinggevende van de collega welke hiervoor verantwoordelijk was. Er zullen verdere acties worden ondernomen.

We zijn op dit moment druk bezig om onze klantenervaringen te optimaliseren. We willen voorkomen dat dit soort gevallen in de toekomst voor blijven komen.
Tevens zijn we continu bezig met het verbeteren van ons track & trace-platform. Dit houdt in dat we via dit systeem automatisch berichten willen versturen wanneer een afspraak onverwachts niet door kan gaan.
Uiteraard snap ik dat dit uw slechte ervaring niet wegneemt, maar ik hoop dat we u in de toekomst deze verbeteringen mogen bewijzen!

Gelukkig zie ik dat uw TV gisteren succesvol werd afgeleverd en wens u dan ook veel plezier met uw nieuwe aankoop!

Ondanks alles wil ik u toch nog een heel prettige dag wensen.

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Daanathina