Klacht: Ze proberen geld te jatten

op 02 juni 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ze proberen constant 12,50 van mijn rekening af te schrijven. Ik weet niet eens waar ze van zijn, heb nooit toestemming hiervoor gegeven. Enigste reden dat het ze niet lukt om af te schrijven is, omdat ik hun afschrijving iedere maand geblokkeerd heb. Seer irritant, met name als je rond de tijd dat het begon nergens voor had ingeschreven, ik heb dus echt geen idee welk bedrijf waarom geld wil jatten. Bij Greenpeace ofzo had ik me tenminste ingeschreven en wilde ze het uitschrijven niet fatsoenlijk doen, nu weet ik er niks van.

Zodra ze kappen met proberen random geld af te schrijven. Ik had het in de 1e instantie niet eens door, aangezien ik me nergens voor had ingeschreven. Kwam er pas na 3 maanden achter dat 1 of anderbedrijf met een naam waar ik nog nooit van gehoord had steeds geld afschreef. Sowieso "global collect", wat wereldwijd geld verzamelen van mensen die nergens iets van weten?

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 03 juni 2016 om 07:57 geantwoord

3-Jun-2016 Mevrouw Van der Burg per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door De Bom