Klacht: Ze liegen

op 08 december 2017 over GiftForYou in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bon van gift for you in de verpakking voor een high tea de luxe ik kijk en hij is tot de 12-12-2017 geldig twee dagen later kijk ik en is mijn bon al verzilverd na contact met gift for you zeggem hun dat hij ineens is gebruikt een maand terug in volendam terwijl hij 2 dagen terug nog in de folie zat ? Weg 40 euro bellen nemen ze niet en mails reageren ze niet meer op ,, help mij ?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik een nieuwe bon krijg en alsnog naar de high tea kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GiftForYou over deze klacht.

Bericht van GiftForYou

4 maanden geleden - Een e-ticket kan alleen aangemaakt worden met de unieke vouchercode en de pincode. Deze pincode is buiten de verpakking niet zichtbaar en wij hebben deze ook niet in ons systeem staan. Mijn collega is met u in contact over de aankoop van deze bon zodat wij kunnen achterhalen wat er is gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door shirleytara