Klacht: Ze leveren niet

op 26 januari 2018 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 december cartridges besteld,( en betaald), beloofde leveringstijd 10-14 werkdagen.
Diverse keren contact gehad / ze zouden zijn verstuurd op 17 januari, maar ik krijg geen verzendbericht (Track en Trace) en ook geen cartridges.
Ik heb weer gereageerd maar nu krijg ik zelfs geen antwoord meer op mijn mails.
Inmiddels is het 4 weken geleden.

Gewenste Oplossing:

Als ze de betaalde cartridges leveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 14 februari 2018 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bouwmeester,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. U heeft aangegeven dat uw bestelling inmiddels bij u is aangekomen. Helaas was er een vertraging ontstaan vanuit onze leverancier en is uw bestelling later geleverd dan de bedoeling was. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke307