Klacht: ze hebben het geld van mijn rekening gehaald

op 07 juni 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

GlobalCollect ze hebben vandaag € 22,60 van mijn rekening afgeschreven

Gewenste Oplossing:

Ik wil mój geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Angelika_12

1 maand geleden - Ik hoop dat je me wilt helpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 07 juni 2021 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

07-Jun-2021 De mevrouw Lajewska per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door Angelika_12