Klacht: ze gaan achter de rug om van justitie

op 04 mei 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

leg mijn is uit als julli bericht hebben gehad dat mijn zaak bij politie gouda licht en het onderzoek moeten afwachten en ik al een beslag legging heb van belating juli achter de rug van belating justitie en de belasting om gaan dit zijn tegen wordig strafbaare feiten en dan nog een bedrag af pakken van 507 euro terwijl het bedrag 282,16 is en juli berekening is een beslag vrijen voet van 884 euro en leg mijn is uit hoe ik van 256 euro huur gas en licht van moet betalen met juli smeerlaperij en als je belt ik heb het op papier staan en bij de ggd medewerker afgeleverd staan ze uit hun hersenpan te lekken van ontkening het is niet waar ondanks ik het op papier heb staan en dan vraagen ambtenaren zich af hoe kan het dat burgers boos worden met liegende en bedriegen ambtenaren ewn gewoon vol houden dat het niet waar is want juli organiesatie staat uit zijn kontgat te lekken van kindermisbruik en als er dan onschuldige burgers vermoord worden om onschuldige burgers er in te luizen lekken we alle maal uit onze hersenpan omdat we zieker zijn dan de misbruiker zelf

als juli stopen met liegen en bedriegen en juli nu ook bekent maken dat je moord op onschuldige burgers verheerlijkt om onschuldige burgers er in te luizen dan ben je eerlijk naar je volk en tot die tijd ben je niks meer dan een pure onderdrukking vaneigen volk en sta je op de kist van juli jana te schijten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvanes75