Klacht: ze eisen geld en ik weet niet waar ze het halen

op 13 december 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een account aangemaakt en eenmalig een maandelijkse betaling via PayPal overgemaakt.
Site bleek na paar dagen echt niet wat ik gehoopt had, dus wou ik als consument gebruik maken van het herroepingsrecht. Dat kon, maar dan moest ik ineens 170 € betalen voor de contacten die ik gehad had ??? Contacten = glimlach, profiel bezoeken, kort berichtje….
Ondertussen dreigen ze met incassobureau, ik weet niet meer wat ik moet doen…
PS. Ik heb ondertussen de liefde gevonden via een andere weg…

Gewenste Oplossing:

als ik niets meer moet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 13 december 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Willems,

Wij behandelen deze vraag graag inhoudelijk. Daarom heb ik u via e-mail een bericht gestuurd, waarin wij uw vraag uiteenzetten en beantwoorden. Het bericht is verstuurd aan het e-mailadres wat in uw Parship-account is vermeld.

In verband met uw privacy kunnen wij online niet verder op deze klacht ingaan. Wij vragen om uw begrip.

Parship WebCare
Iris van der Meer

Heeft op 13 december 2017 om 14:12 geantwoord

Ik heb geen e-mail ontvangen?

Alle klachten die gemeld zijn door tequila