Klacht: Ze blijven maar bellen

op 23 juli 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

Een aantal keren aangegeven dat ik niet gebeld wil worden, soms belt men op 2 toestellen (vast en mobiel) tegelijk. Ook komt het regelmatig voor dat men de verbinding weer verbreekt waarschijnlijk omdat een ander nummer sneller opneemt. Hierdoor al regelmatig voor niets naar de telefoon gelopen.

Niet meer bellen en excuses!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Lotto

1 jaar geleden - Geachte heer Postma, Wij betreuren het dat u ongemak ondervindt bij de telefonische benadering. Het is mogelijk dat wij u trachten te bereiken na een door u verrichte actie via het internet, waarmee u ons heeft uitgenodigd om u telefonisch een aanbieding te doen. Ik zal uw gegevens doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie, waardoor toekomstige benadering wordt geblokkeerd. Helaas beschikken wij nog niet over uw mobiele nummer. Mogelijk wilt u dit nummer nog even vermelden via telefonisch kontakt met onze klantenservice op ons gratis telefoonnummer 0800-1501, zodat ook benadering op dit nummer geblokkeerd kan worden. Met vriendelijke groet, Nederlandse Loterij, Klantkontakt, Afdeling Klachten

Bericht van Lotto

1 jaar geleden -

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 25 juli 2016 om 07:11 geantwoord

Zie onze reactie. De gegevens van deze persoon worden doorgezet naar een hiervoor verantwoordelijke afdeling, waarna toekomstige benadering van deze persoon wordt geblokkeerd.Er is bovendien nog aan deze persoon verzocht om zijn mobiele nummer door te geven aan onze klantenservice zodat ook dit mobiele nummer geblokkeerd kan worden voor benadering.

Alle klachten die gemeld zijn door epos