Klacht: Zavvi – Order 197399208 met 12 DVD’s is Niet Geleverd Niet Terugbetaald , Zavvi reageert niet op Rechtstreekse E-mails en reageert ook niet op Papieren Post aan het UK adres

op 16 april 2020 over zavvi.nl in de categorie Internet Games

Zavvi – Items van order 197399208 zijn Niet Geleverd , KlachtenProcedure is op de Zavvi Website is Geblokkeerd
waarover ook is geklaagd via :

[email protected] en [email protected]

Klachtnummer(s) is (zijn) nooit verstrekt !!!

Wanneer Zavvi uw klacht niet wenst te behandelen lijkt zij haar website te blokkeren als ingang om de klacht(en) vanaf haar website aan het bedrijf te kunnen versturen !!! (en er bij de daarvoor nog wél ontvangen eerdere klachten (verzonden vanaf de webwinkel website) onvoldoende tot simpelweg niets mee te doen !!!)

Zavvi The Hut Group

Reageert ook Niet Op E-mails Post aan [email protected] [email protected] Papieren Post aan het

UK Adres :

Cheshire
CW9
7RA
United Kingdom

Op ’n dooddoend antwoordje na waaruit al geen oplossing blijkt , blijft het daarna compleet stil vanuit het bedrijf !!!

Het Bedrijf heeft het zogenaamde klachten-formulier :

Non Receipt Of Goods Disclaimer Form

voor niet ontvangen goederen zowel via papieren post , alsmede via direct gerichte E-mails voorzien van handtekening ontvangen , maar reageert hier totaal niet op !!!

Zavvi geeft in een geautomatiseerd (bij een nog niet in behandeling genomen klacht waarbij nog geen klachtnummer is toegewezen) al aan enkel klachten te zullen behandelen die vanaf de Zavvi Website worden ingediend en zegt achteraf dat zij overige berichten die rechtstreeks verzonden worden aan hun directe E-Mail-Adressen , zoals :

[email protected] en [email protected]

die onder andere juist voor klachten en vragen bestemd zijn dat zij deze berichten niet zullen behandelen beantwoorden !!!

Wanneer Zavvi.NL U niet meer verder wil helpen wordt op dat moment de klachtenprocedure vanaf de website geblokkeerd !!!
U kunt het bericht wel schrijven , maar wanneer U op de
Verzendknop
drukt , wordt Uw klacht bij voorbaat al afgewezen door hun computer !!!
Rechtstreeks E-mail-contact met Zavvi zou volgens Zavvi niet mogelijk zijn !!!
Hier moet U zeker geen genoegen mee nemen , want Zavvi behoort alle klachten te behandelen , incusief berichten die verzonden zijn en worden aan haar directe E-Mail-Adressen :

[email protected] en [email protected]

Zavvi.NL staat niet boven de wet !!!

Het meesturen van een van uw handtekening in de klacht zelf enof handtekening in uw bijlage is sterk aan te raden !!!

Conclusie :
The Hut Group Klachtenafdeling
De Zavvi.NL klachtenafhandeling blijft zwaar in gebreke(n) !!!

Ik Wens dat het bedrijf het volledige aankoopbedrag retourneert tenzij deze toch voor 100 % geheel voldoen aan de op de website getoonde Foto's van de DVD Hoezen !!! (The Terminal is de Two Disc Special Edition) : alleen bij juistheid van van de getoonde DVD Foto's is levering van beide goederen gewenst !!! De Meermaals Verzochte Productinformatie van de 2 Bestelde Items in aantallen van 6 elk zijn eveneens meerdere malen per rechtstreekse E-mail(s) verzonden aan zowel [email protected] alsmede aan [email protected] !!! Dit geldt ook voor de klacht : De Zavvi Website Blokkeert De Directe Contactprocedure !!! Alle Rechtstreekse E-mails Rechtstreekse post aan het UK-adres bleven over als contactmogelijkheid , maar ook die zijn en worden niet beantwoord !!! Een klachtnummer is nooit verstrekt !!! Meerdere rechtstreekse E-mails zijn tot op heden allemaal onbeantwoord gebleven , Inclusief de latere verzoeken tot complete teruggave van het orderbedrag van 115,37 Euro inzake order 197399208 !!!
Indien de bestelde goederen qua Artwork Foto's vermoedelijk afwijken van de op de website getoonde foto's ben ik pas tevreden met de teruggave van het complete bestelbedrag van 115,37 Euro en
Indien ik genoodzaakt ben juridische (on)kosten te moeten maken om dit geschil ben ik pas tevreden wanneer het bedrijf mij een complete vergoeding van alle juridische onkosten heeft voldaan naast de teruggaaf van 115,37 Euro , indien zij mij niet de goederen met de getoonde foto's exact gelijk kunnen leveren zoals deze getoond werden en worden op de onderstaande 2 Zavvi Websites :

https:www.zavvi.nldvdthe-terminal10017207.html

https:www.zavvi.nldvdted-ted-211140641.html

Tevens kan ik pas echt tevreden zijn wanneer Zavvi het fatsoen zal krijgen om rechtstreekse E-mails , gericht aan

[email protected]

[email protected]

en Papieren Post aan het UK-Adres nu en in de toekomst voortaan netjes zullen beantwoorden in plaats van deze van hun uit vrijwel dood te laten bloeden dood te zwijgen !!! Dat is echt geen stijl !!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zavvi.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zavvi.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PayPal DHL Slachtoffer