Klacht: zaterdagbezorging

op 14 maart 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

op zaterdag wordt de krant op zo’n manier in de bus gedaan dat ik die er niet zonder scheuren uitkrijg. de bus is van ijzer met scherpe randen. De krant wordt ik ALLEEN op zaterdag in de lengte dubbelgevouwen en met bijlage er in door de gleuf gedaan. Een stukje steekt hij er nog uit. Dit is de 3e opeenvolgende zaterdag dat ik deze klacht meld. Nog geen enkele keer heb ik van u enige reaktie gehad. Dadelijk krijg ik weer de mededeling dat binnen twee werkdagen zal worden gereageerd. Nee dus. Ik denk er nu maar over, als dit niet opgelost wordt, de krant op te zeggen. Gedurende de hele week wordt de krant in de breedte gevouwen maar plots zaterdag kent men die techniek niet meer. IK begrijp dat niet. J.J. Vermaal

Tevreden als mijn krant iedere zaterdag de bus inglijdt zoals op de doordeweekse dagen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Die bedenkt u zelf maar