Klacht: Zaterdag krant niet gekregen

op 11 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Adriaanse,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hadden wij op zaterdag in goede orde ontvangen en direct doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging vanaf heden weer feilloos verloopt.

Ter compensatie verlengen wij uw proefabonnement met een dag, zodat u alsnog alle kranten ontvangt waar u recht op heeft.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Heeft op 14 september 2017 om 21:40 geantwoord

Geen goede oplossing. Ik heb een zaterdagkrant gemist en hier hoor ik dan ook nog recht op te hebben. Geen verlenging van een door de weekse dag. Dit geeft voor mij helaas ook geen positief signaal af om na het proefabonnement te upgraden naar eesn vast abonnement.

Alle klachten die gemeld zijn door Armandooa