Klacht: Zaterdag 2 e week 10 september the bodyguard

op 06 oktober 2016 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

In de tweede week van september heb ik om onze verjaardagen van mij zelf en 2 vriendinnen 5 kaarten gekocht voor de musical de bodyguard.
Als echte fans van withney Houston keken we bijzonder uit naar dit spectakel. Als moeders lukt het bijna niet een avond samen te komen en te genieten van jeugdsentiment.
Helaas was decshow net gestart en zaten er mensen op al onze plaatsen.
Na de tweede helft hebben we deze plaatsen pas kunnen terugnemen.
De show was echt teleurstellend. Bijna alle melodieën noten werden niet geraakt. Na 10 minuten keken we elkaar allemaal. We wilden het niet voor elkaar verpesten maar wat bleek we dachten er allemaal zo over
Het was zelfs pijnlijk in de oren. Uiteraard besef ik heus dat niet iedereen aan either kan tippen maar dit was echt off key en het was zelfs irritant om naar te luisteren

Ik heb zoveel geld besteed en ben eigenlijk heel erg teleurgesteld.
Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen.
Ik hoop op een goede voorstelling met Romy want dit was ECHT zonde van geld tijd en ons moment.
Ik hoop op een gepaste oplossing want 5x 65,- is weggegooid en onze herinnering aan de film ook!

Oplossing ik hoop op geld terug om m'n vriendinnen mee uit eten te nemen of opnieuw maar dan met Romy in de lead en geen stand in!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cheryldeboer