Klacht: Zand of Gemalen glas

op 26 januari 2014 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

Bericht van Dekamarkt

3 jaren geleden - Wat een vervelend voorval mevrouw of meneer Versteeg, Wij nemen contact op met de leverancier voor afhandeling van uw klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Dekamarkt een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Dekamarkt

3 jaren geleden - U zult ongetwijfeld geschrokken zijn van dit voorval. Maandag jl. hebben wij al gereageerd, maar zien nu dat de reactie bij deze klachtmelding weg is. Inmiddels wij onze inkooporganisatie geinformeerd over dit voorval en er wordt dan ook binnenkort contact met u opgenomen voor afhandeling van deze klacht. Met vriendelijke groet, afdeling klantenservice DekaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 29 januari 2014 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zowel op maandag 27 als woensdag 29 januari hebben wij middels dit bericht laten weten dat wij contact opnemen met de leverancier. Deze zal contact opnemen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door aat versteeg