Klacht: Zalando levert het verkeerde artikel en klant mag op zoek naar zijn geld

op 05 juli 2021 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 29 mei 2021 heb ik 2 artikelen besteld bij Zalando. Op 3 juni werd een pakket bezorgd met helaas een verkeerd artikel. Het andere artikel was niet als verwacht dus ik heb beide producten retour gestuurd. Op 6 juni ontving ik een bevestiging van de retourzending van één van de producten, niets over de retour van het verkeerd bezorgde artikel. Op mails werd door zalando niet gereageerd, waarna ik contact zocht via de chat. De medewerker bevestigde dat er een verkeerd artikel in het magazijn was ontvangen, maar kon niets tot ik eerst een verklaring had ingevuld (vreemd, want zalando had een fout gemaakt, niet ik!). Na wat gedoe om het formulier geprint en opgestuurd te krijgen kreeg ik op 20 juni een bevestiging dat het geld retour was gestort. Maar er kwam geen geld. Volgens Zalando door een storing bij ideal. Op 30 juni op verzoek van de klantenservice mijn betaalgegevens doorgegeven waarna zij het geld direct handmatig zouden overmaken. Het is nu 5 juli en ik heb nog steeds mijn geld (90 euro) niet retour. Zalando reageert niet meer op mijn mails.
Vandaag op 5 juli heb ik weer contact gezocht met zalando en gevraagd naar de terugnetaling. Er is iets fout gegaan. het wordt zo snel mogelijk overgemaakt. Na overboeking kan het nog 5 werkdagen duren. Oftewel; ik mag blij zijn als ik maandag 12 juli eindelijk mijn geld terug heb. Afwachten maar…

Zalando maakt een fout, En nog een fout. En nog een. En zalando zoekt na zo’n fout niet zelf contact met de klant. ik moet er zelf achter aan en het resultaat is dat ik na ruim een maand noch het bestelde product noch mijn geld heb. Belabberde service! Ik shop voortaan bij de concurrent!

Wanneer ik mijn geld retour heb.
Maar helemaal tevreden zal ik niet zijn, ik zal dan ook niets meer bij zalando kopen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mir71