Klacht: Zakelijke glasaansluiting na 14 maanden nog niet geleverd

op 28 mei 2021 over KPN NetwerkNL in de categorie Internetbedrijven

In April 2020 zakelijke (glas)aansluitingen aangevraagd bij Ziggo en KPN. Ziggo leverde binnen 2 maanden. Kpn kan na 14 maanden nog niet eens een leverdatum geven. Keer op keer bellen we want de gemaakte terugbelafspraken worden door KPN niet nagekomen. Je wordt er gek van.

nu eindelijk oplossen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KPN NetwerkNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KPN NetwerkNL in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN NetwerkNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN NetwerkNL

Heeft op 28 mei 2021 om 14:10 geantwoord

Geachte heer/mevrouw van Baar,

Spijtig om te moeten vernemen dat het aansluitproces van KPN Zakelijk zo lang op zich laat wachten. Echter zijn wij niet de partij die u hier voor moet benaderen. KPN NetwerkNL is de netwerkbeheerder voor glasvezel maar wij doen enkel particuliere aansluitingen. KPN Zakelijk is geen onderdeel van ons.

KPN Zakelijk is voor u te bereiken op 0800-0403. Wij zullen dit dossier weer voor u sluiten zodat u de juiste partij kunt benaderen.

Michael
Klachtenteam KPN NetwerkNL

Bericht van KPN NetwerkNL

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw van Baar, Het klachtenteam van KPN NetwerkNL heeft geen mogelijkheid om dit in te zien. Ook HBO Zakelijk staat los van onze particuliere aansluitwerkzaamheden. Zoals eerder vermeld kunnen wij u niet verder helpen. Ik hoop dat u begrijpt dat wij u graag verder hadden willen helpen maar wel in staat zijn om te zien welke werkzaamheden wel bij ons horen en welke niet. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Michael Klachtenteam KPN NetwerkNL

Reactie van de melder van de klacht TCvB

2 maanden geleden - Hiermee bevestigt u nogmaals wat een puinhoop het is bij KPN. Hieronder een email die ik ontving van klantenservice KPNNETWERK en van niemand anders. Dus ga me nu niet vertellen dat ik ergens anders moet zijn. Want dat is wat jullie constant doen van kastje naar muur sturen, gezeur over Chinese walls etc. Ik ga ook geen andere nummers meer bellen want dat is juist het probleem, dat doen we al 14 maanden ! Los het nu eens op!! Van: KPN NetwerkNL Haalbaarheidsstudies Verzonden: woensdag 27 januari 2021 08:25 Aan: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Onderwerp: HBO-00122328 - xxxxxxadresxxxxxxxxxxxxx Beste heer, mevrouw, Het adres xxxxxxxxxxxxxx is inmiddels aan onze netwerkadministratie toegevoegd en wij geven onze aannemer de opdracht tot het aansluiten van het aangevraagde adres, de aannemer zal binnen 10 werkdagen contact met u opnemen. U kunt zich wenden tot een service provider van uw keuze om een abonnement af te sluiten zodat u na aanleg van de glasvezelaansluiting ook gebruik kunt maken van internet / televisie / telefonie. Deze kunt u vinden op www.kpnnetwerk.nl/providers. Neem voor meer informatie over mogelijkheden contact op met de provider van uw keuze. Mochten er naar aanleiding van het door u aangevraagde abonnement vragen ontstaan, dan verzoeken wij u om deze via de orderdesk van de serviceprovider te stellen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice Postbus 3053 3800 DB Amersfoort T 088 006 37 44

Heeft op 29 mei 2021 om 09:27 geantwoord

Van: KPN NetwerkNL Haalbaarheidsstudies
Verzonden: woensdag 27 januari 2021 08:25
Aan: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Onderwerp: HBO-00122328 - xxxxxxadresxxxxxxxxxxxxx

Beste heer, mevrouw,

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Afdeling Klantenservice

Postbus 3053
3800 DB Amersfoort
T 088 006 37 44

Alle klachten die gemeld zijn door TCvB